Memadam entri "Angry Bird untuk Dakwah?"

Wednesday, November 16, 2011

Dengan ini, saya dengan rasa rendah dirinya ingin meminta maaf di atas entri "Angry Bird untuk dakwah". Sememangnya, saya masih kebudak-budakan waimah umur sudah menjangkau dewasa. *sigh~~*
Bila difikir dengan sedalamnya, ya,
Keburukan melebihi kebaikannya.

Setelah membaca ulasan dan komen para super ikhwah, saya merasakan ia bukan suatu yang realistik di dalam dakwah. Teringat kembali tika daurah "sayonara jahiliyah", muwajih dengan lantang menegaskan

"Jangan dicampur di antara hak dan yang batil"!

Baru teringat. Adoi. Teruklah saya. Tika dalam ulasan Dr. Hafidzi berkaitan isu slogan, saya beria-ia mendahulukan islam. Dan akhirnya, Allah uji dengan minat saya terhadap "kecomelan" angry bird. Sejujurnya,saya pernah main, tapi saya memang bukanlah "kaki gamer". Sekadar suka-suka. Currently, i'm so in love with da'wah (May this remain forever till the last breath), but yet, it's not a reason for me to do the way i love to do it; since Al-Quran has set the rules from the beginning! 

Muhasabah untuk diri saya agar tak jadi brother hyperactive dan berfikiran pendek. 
InsyaALLAH, di dalam entri seterusnya, saya sendiri akan menghuraikannya mengikut kefahaman dakwah. Sudah semestinya, saya hanya pelajar kejuruteraan yang biasa-biasa sahaja. Tapi, ini tidak menghalang sama sekali untuk berkongsi pendapat. Tunggu.

Apa-apa pun, Maaf yeh. Sob. Sob.

0 komen:

Profesion Daie

Profesion Daie
Sungguh Kacak dan Bergaya.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP