Henshin!

Sunday, October 16, 2011

Henshin! Eh. Alhamdulillah. Apalah kamu ini Shah. Jangan lupa untuk senantiasa bersyukur dulu. Ini "Henshin, Henshin". Tidak habis-habis. huhu. Para sahabat yang saya kasihi sekalian, saya ingin memaklumkan terdapat sedikit perubahan terhadap blog saya yang tidak seberapa ini. Dengan ini, saya mengumumkan:-
1) Tema Blog saya adalah "HENSHIN". Bertukar.
2) Penggunaan bahasa yang mudah-mudah sahaja.
3) Lebih berkisarkan kisah-kisah benar tentang saya,kita dan masyarakat
4) Abaikan penulisan dulu ya, sebab dulu memang saya tidak tahu menyusun atur ayat. Sekarang ini bolehlah sedikit.

Mengapa HENSHIN? Mudah sahaja.Firman Allah s.w.t:-

"Allah tidak mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan kaum itu mengubahnya"-Ar Rad 13:11

Akhir kalam.
Murabbi. Demi Allah s.w.t. Profesion yang sungguh Kacak dan Bergaya.
Amin ya Rabb.Shah Redza Rosli

0 komen:

Profesion Daie

Profesion Daie
Sungguh Kacak dan Bergaya.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP