Detik,demi detik...

Monday, April 26, 2010

Detik demi detik,masa berlalu..sedar tak sedar,aku dah berada di penghujung semester 6..aku da besar rupenya..haha..bila da final exam, biasela kalo ade bnda yg dipanggil "Masalah Otak". Xsabarnya nk habis exam..bila da hbs exam,aku ade game dkt MIAT.seronoknye..xsabar nk tggu 8 n 9 hb nie..pstu 20-25 jun game dkt bmi lak..seronok2..Tp,cuti sem nie aku xblk Sabah..xdptla jmpa mak,ayah,jaja n sarah..sedih r..tp xpe,Mak,Ayh,Jaja, n Sarah:-

"Abang nk pulang beraya tahun nie"

Raseny da 3 tahun aku xberaya dgn family sendiri..mcm da ddk oversea lak..baru study kt semenanjung,kalo study kt uk,aku nk bw mak pg skl.Exam oh exam,cepatlah kau berlalu.Peritnya semester nie.

Sempena minggu exam nie,menjadi tabiat aku untuk bermaustatin di rumah kawan..Aku selalu cakap kt dorang dgn jujur "Aku datang rumah korang nie bile susah je"..haha..
Dorang pn selalu ckp kt aku "Shah, bile nk datang rumah kitorang cuci tandas dengan masak?"..aku pn balas "Ye lar,aku datang,aku kn balachi korang"..sporting kwn2 aku nie..Pagi tadi, ktrg borak2 pg.aku jeles tgk kwn aku tdo lps subuh,aku pn kaco die dgn ayat2 cinta..da terus,sesi speaker corner bermula..

Saipul Somme tiba2 datang dan berkata:-
"Shah, pe kate ko pg beli donut kt kedai dpn tu..nmpk cam relax sgt je..da ddk rmh nie,igt leh ddk snng2 je?"

Shah Redza membalas:-
"Abe di,badan ko penuh kalori dan lemak,ape kate ko pg kedai dpn beli sarapan dengan berjalan kaki?"

Audi Jailani pn pelik:-
"aik,Aku jugak yang kene?"

Itulah adengan pagi di rumah kwn ku..Hari nie exam da mula.Paper production operation management..inysaALLAH boleh.aku yakin boleh.


Sesi Luahan hati:-
Aku rasa sangat seronok..walaupn carrymark aku plg "berjaya",terutama Control System,tp aku gembira gak..sbbny,aku ade kwn2 yg sentiasa bg semangat kt aku..aku ade lagu2 maher zain..yg pntg,exam nie mengingatkn aku untuk lbh mengingati-Nya..Lps nie Shah Redza,trskn usaha mncri keredhaan-Nya.Kwn2,sm2 la kite ye.

1 komen:

M.A.H said...

pulang la kmu ke kampung nak oiiii
ho3

Profesion Daie

Profesion Daie
Sungguh Kacak dan Bergaya.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP